loading...
اثبات وجود امام مهدی عج
ایلیا بازدید : 22783 پنجشنبه 04 شهریور 1389 نظرات (12)

حضرت مهدي (عج) از جهت مادر منتهي است به امام حسن مجتبي (ع) چرا كه مادر امام باقر (ع)
دختر امام حسن مجتبي(ع) است پس جائز است گفتن اينكه آن جناب از فرزندان امام حسن مجتبي
(ع) است و معارض نيست با آن خبر ديگر كه از فرزندان امام حسين (ع) است
پيامبر (ص) درباره امام حسن(ع) و امام حسين(ع) به حضرت زهرا(س) فرمودند : اي فاطمه قسم به
آن كه به راستي مرا مبعوث فرموده كه از اين دو است مهدي (عج)اين امت در وقتي كه دنيا هرج و
مرج شود. (نجم الثاقب)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوتراب در تاریخ 1348/10/11 و 3:36 دقیقه ارسال شده است

سلام


این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 7:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
وبلاگ جالب پر مطلبی داری منم دارم یه وبلاگ در مورد امام زمان(عج) می سازم امید وارم توی معرفی این وبلاگ من یاری کنی.یه سر به ما بزن خوشحال می شم راستی عید سعید فطرم به شما تبریک می گم.

این نظر توسط سید مهدی در تاریخ 1348/10/11 و 5:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام ....
افتخاری بود که چند صباحی در محضر شما باشیم و از قلم پر برکتتان استفاده ها کنیم .....و حال ......
حلال کنید ما را ......
و به حرمت ادب ......خداحافظ ........

این نظر توسط حسام در تاریخ 1348/10/11 و 5:57 دقیقه ارسال شده است

درود
دوست عزيز با نام اثبات زندگاني امام زمان(عج) لينك شديد
با سپاس

این نظر توسط مقداد در تاریخ 1348/10/11 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
کتاب رو با موفقیت دانلود کردم انشا الله بعد از مطالعه تا جای امکان لینکش را در اختیار دوستان قرار میدهم
یا علی
با کمال تشکر
اللهم عجل لولیک الفرج

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1348/10/11 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من میخواستم با شما تبادل لینک داشته باشم
من رو به اسم در انتظار موعود ثبت کنید
بفرمایید بنده شما رو چی ثبت کنم

این نظر توسط هیئت روضة العباس (علیه السلام) در تاریخ 1348/10/11 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلگ زیبا و پر محتوایی داری خدا اجرتون بده
اگه مایل به تبادل لینک بودید مارو با نام هیئت روضة العباس (علیه السلام) لینک کنید و خبر بدید تا ما هم شما رو با افتخار لینک کنیم. یا علی

این نظر توسط مقداد در تاریخ 1348/10/11 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز من هم adsl استفاده می کنم
ولی فعلا اشکال داره اما شاید بعدا رفع بشه
یا علی

این نظر توسط مقداد در تاریخ 1348/10/11 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

در ضمن لینک کتاب مورد نظر فکر کنم خرابه

این نظر توسط مقداد در تاریخ 1348/10/11 و 9:23 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز
بسیار وبلاگ پرمحتوا و زیبایی دارید
اول اینکه ممنون که به وبلاگ ما سر زدید
دوم کتاب مورد نظر رو حتما انشا الله بعد از مطالعه در وبلاگ لینک خواهم کرد و سوم اینکه خوشحال میشم نظرت رو در مورد تبادل لینک بگید
یا علی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
بانو! دوست دارم بدانی که اگر همه هستی شهادتت را افسانه بدانند تا آخرین نفس فریاد خواهم زد که شهادتت حقیقتی است به روشنی روز و قاتلانت را تا ابد نفرین خواهم کرد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 318
  • کل نظرات : 696
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 1,095
  • بازدید سال : 7,707
  • بازدید کلی : 130,716
  • کدهای اختصاصی